REKLAMACJA
Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne dotyczące niezgodności, wady produktu lub jego uszkodzenia należy kierować na adres [email protected]. W zgłoszeniu należy podać numer zamówienia oraz dołączyć zdjęcia reklamowanego produktu i / lub przesyłki.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia. O sposobie jej rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę na adres e-mail, podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
USZKODZONA PRZESYŁKA
W przypadku uszkodzenia przesyłki i/lub jej ubytku należy spisać protokół szkody z kurierem lub zgłosić reklamacje na ekranie paczkomatu. Protokół powinien zawierać zdjęcia przesyłki oraz szczegółowy opis uszkodzenia i /lub ubytków.
Następnie należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne wraz ze sporządzonym protokołem szkody, opisem oraz zdjęciami drogą email na adres: [email protected]
ZWROT TOWARU I ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Klient będący Konsumentem oraz Przedsiębiorcą z uprawnieniami Konsumenta, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 30 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy nas o tym poinformować w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład poprzez pocztę elektroniczną lub formularz) w przeciągu 30 dni od daty otrzymania towaru.
Zwracany towar należy odesłać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od niniejszej umowy.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli zamówione produkty to rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
Nie respektujemy zwrotu towarów używanych, otwieranych i których opakowanie zabezpieczające zostało naruszone.
Jak dokonać zwrotu towaru lub odstąpić od umowy ?
Co dalej?
Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy sprzedaży znajdują się w Regulaminie Sklepu.