REKLAMACJA

Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne dotyczące niezgodności, wady produktu lub jego uszkodzenia należy kierować na adres [email protected]. W zgłoszeniu należy podać numer zamówienia oraz dołączyć zdjęcia reklamowanego produktu i / lub przesyłki.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia. O sposobie jej rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę na adres e-mail, podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.


USZKODZONA PRZESYŁKA

W przypadku uszkodzenia przesyłki i/lub jej ubytku należy spisać protokół szkody z kurierem lub zgłosić reklamacje na ekranie paczkomatu. Protokół powinien zawierać zdjęcia przesyłki oraz szczegółowy opis uszkodzenia i /lub ubytków.

  • W przypadku przesyłek kurierskich obecnie z uwagi na zachowanie środków ostrożności firma DPD wdrożyła możliwość sporządzenia protokołu szkody po odbiorze przesyłki -  drogą online. Protokół należy wypełnić w terminie wymaganym przez firmę DPD do godziny po odbiorze przesyłki korzystając z linku poniżej: https://www.dpd.com.pl/protokol

  • Dla przesyłek paczkomatowych należy zgłosić reklamacje bezpośrednio na ekranie paczkomatu lub sporządzić protokół szkody drogą online korzystając z linku poniżej:
    https://inpost.pl/protokol

Następnie należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne wraz ze sporządzonym protokołem szkody, opisem oraz zdjęciami drogą email na adres: [email protected]

ZWROT TOWARU I ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Klient będący Konsumentem oraz Przedsiębiorcą z uprawnieniami Konsumenta, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 30 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy nas o tym poinformować w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład poprzez pocztę elektroniczną lub formularz) w przeciągu 30 dni od daty otrzymania towaru.

Zwracany towar należy odesłać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od niniejszej umowy.    

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli zamówione produkty to rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

Nie respektujemy zwrotu towarów używanych, otwieranych i których opakowanie zabezpieczające zostało naruszone.

 

Jak dokonać zwrotu towaru lub odstąpić od umowy ?  

                   

  1. Wypełnij dokładnie formularz odstąpienia od umowy dostępny na stronie (tutaj). Możesz wybrać wersję elektroniczną lub druk, który dołączysz do przesyłki.

  2. Wyślij zwracany towar na adres: Sklep Drogeria-Heaven.pl, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 8, 74-300 Myślibórz z dopiskiem "Zwrot towaru". Produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniu. Koszt wysyłki towaru pokrywa Klient.

  3. Oczekuj na zwrot środków, który nastąpi w terminie do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży

 

Co dalej?

  1. W pierwszej kolejności po otrzymaniu przesyłki zweryfikujemy zwrot. Po pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu zostanie wystawiona korekta faktury sprzedaży, którą prześlemy na adres e-mail podany w zamówieniu.

  2. Zwrot środków zostanie dokonany nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży, przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy sprzedaży znajdują się w Regulaminie Sklepu.